MVV14-logo RGBtrans vaaka eipvm
 






Tapahtuman järjestävät:


MTL weblogo


Wanha Satama



Pääyhteistyökumppani


GRANO LOGO BLACK SMALL RGB


Päämedia


Kauppalehti



Yhteistyössä


PROCOM LOGO


Viestiry web logo copy


Markkinointiviestinnän yhteistyökumppani


FasterHorse





Tilaa uutiskirje:



 
MVV nettisivukuva1MVV nettisivukuva2

Ohjelma Ilmoittaudu Ajankohtaista


Ohjelma



Katso molempien tapahtumapäivien tämän hetkinen aikataulu alta! Ohjelma täydentyy elo-syyskuun vaihteessa vielä lopuilla puhujilla, kumppaneiden puheenvuoroilla, tietoiskuilla ja muulla ohjelmalla.

Tapahtuma avoinna molempina päivinä klo 8.30-16.30.

Luvassa
  • lähes 100 puheenvuoroa, tietoiskua, paneelia tai muuta esitystä alan ajankohtaisimmista kysymyksistä
  • noin 40 uusimpia palveluratkaisuja tarjoavaa yhteistyökumppania
  • kollegasi, uudet tutut ja sinä

Tiistai 23.9.


A-sali TULEVAISUUS



klo 9.00 - 9.50
Maailma muuttuu - muuttuvatko markkinoinnin perusteet?
Heikki Karjaluoto, professori, Jyväskylän Yliopisto

klo 10.05 - 10.35
Muuttuva kuluttaja - pysyykö kauppa mukana?
Markku Hietala, toimitusjohtaja, Realprojekti Oy, Ovenia Group

klo 12.30 - 13.00
Kellot käyvät kaupaksi sosiaalisessa mediassa
Jari Keskinen, yrittäjä, Keskisen Kello

klo 14.00 - 14.30

Kiina Mörkö: startup tarina mörön selättämisestä
Taneli Tikka, hallituksen pj & perustaja, TLD Registry, Ltd

klo 15.40 - 16.10
Draamavalta globaalissa viestinnässä
Mika Aaltola, ohjelmajohtaja, globaaliturvallisuus, UPI,


C-sali TULOKSELLISUUS


klo 10.00 - 10.40
Happiness is a Serious Business
Founding Director of Happiness Works, Nic Marks

klo 12.15 - 12.45
Oudompia kuin norjalaiset - Lapin imagomarkkinointia rohkealla otteella
Hanna-Mari "Pyry" Talvensaari, markkinointijohtaja Lapland The North of Finland / Lapin liitto

klo 13.50 - 14.40
Mistä syntyy median kukoistava tulevaisuus
Keskustelijoina: Tommi Pelkonen, Heikki Rotko, Pekka Soini, Arno Ahosniemi, Jussi Lystimäki, Johanna Vehkoo. Moderaattorina yrittäjä, median ja markkinoinnin ammattilainen Marko Kulmala

klo 15.45 - 16.15

Tarina pienestä keravalaisesta ruokatehtaasta - haastajabrändi ei kilpaile euroilla vaan sisällöllä
Kirsi Piha, toimitusjohtaja, Ellun Kanat ja Tommi Laiho, toimitusjohtaja, Folk


F-sali JOHTAMINEN


klo 8.00 - 12.15

StratMark Idea: Hinta strategisen markkinoinnin kulmakivenä
StratMark Idea seminaarin sisällön tuottavat yhteistyössä Aalto-yliopiston kauppakorkeakoulun StratMark ry ja MARK Suomen Markkinointiliitto/MARK Kustannus Oy. Maksullinen tilaisuus, ilmoittautuminen tapahtuu ennakolta osoitteessa: http://www.mark.fi/tapahtuma/-idea2014/

klo 14.10 - 14.40
Me olemme kaikki johtajia!
Tuomas Syrjänen, toimitusjohtaja, Futurice

klo 15.40 - 16.10
Teollisella muotoilulla kilpailuetua
Anssi Rantasalo, toimitusjohtaja, Kemppi Oyj



Keskiviikko 24.9.


A-sali TULEVAISUUS


klo 10.40 - 11.10
Brändien älykäs tulevaisuus verkossa
Berit Virtanen-Thewlis, Head of Communications, Kiosked

klo 13.00 - 13.30
Digi tuli, mitä teille tuli?
Mika Raulas, partneri ICMI Oy ja Steeri Oy, puheenjohtaja ja perustaja DiViA Aalto EE, tutkija ja opettaja Aalto yliopisto

klo 14.20 - 14.50
Facebook - people that matter to you
Johnas Liljegren, Client Partner, Facebook

klo 15.40 - 16.30
Miten lobbaaminen muuttuu
Keskustelussa mukana: Jussi Kekkonen, Jouni Backman, Timo Haapala, Jaana Vuori, Riitta Varpe. Moderaattorina Kim Nyberg


C-sali TULOKSELLISUUS


klo 09.30 - 10.00
Tee tulosta toimivalla työyhteisöviestinnällä
Eliisa Anttila, viestintäjohtaja, Fennia

klo 10.50 - 11.20
Markkinointi muuttui palveluksi Suomen suurimmassa verkkokaupassa, veikkaus.fi
Antti Tiihonen, myyntijohtaja, Digitaalinen myynti, Veikkaus Oy

klo 11.35 - 12.25
Uuden ja vanhan liiton kohtaaminen
Keskustelijoina Konttiset, Siukosaaret, Igonit ja Teirikarit. Moderaattorina Anne Korkiakoski, markkinointijohtaja, KONE

klo 13.00 - 13.30
Briiffaaja vastuuseen tuloksellisuudesta
Jan Koskinen, markkinointijohtaja Instru optiikka Oy

klo 14.20 - 14.50
Onko auto tuote vai asiakaskokemus?
Johanna Ali, operatiivinen johtaja , LeasePlan Finland Oy

klo 15.45 - 16.15
Mahdottomasta mahdollinen
Anne Berner, Uusi Lastensairaala 2017 tukiyhdistyksen ja tukisäätiön hallituksen puheenjohtaja



F-sali BRÄNDÄÄMINEN


klo 09.00 - 09.50
Merten syvyyksistä vuorten huipuille - Suunto asiakkaan jäljillä
Mikko Moilanen, toimitusjohtaja, Suunto

klo 10.40 - 11.10
Pussikaljasta parrasvaloihin - yritysbrändi mainetta rakentamassa uudessa mediaympäristössä
Marja-Liisa Weckström, viestintä- ja lakiasiainjohtaja, Sinebrychoff

klo 15.40 - 16.10   
Musti ja Mirri kasvattaa uskollisia lemmikinomistajia
Mika Sutinen, toimitusjohtaja, partner Musti ja Mirri Oy



Katso puhujaesittelyt täältä

Koko ohjelma julkaistaan elo-syyskuun vaihteessa


Pidätämme oikeuden muutoksiin