MVV14-logo RGBtrans vaaka eipvm
 

 




 
MVV nettisivukuva1MVV nettisivukuva2

Ohjelma Ilmoittaudu Ajankohtaista


Myllerrystä markkinointiviestinnässä - kuka näkee murroksen toiselle puolelle?


MARKKINOINTIVIESTINNÄN VIIKKO 23.-24.9.2014 vastaa ajankohtaisiin kysymyksiin tuloksen tekemisestä, markkinointiviestinnän ja myynnin yhteispelistä ja antaa caseja ja työkaluja tämän päivän työhön.


Ensimmäinen tapahtumapäivä katsoo aiheita strategisen markkinointiviestinnän tasolta ja on suunnattu palvelu/tuotehankintapäätöksiä tekeville. Toinen tapahtumapäivä keskittyy konkretiaan operatiivisesta näkökulmasta ja on suunnattu markkinointiviestinnän toteuttamisesta vastaaville.

Tapahtuman puhujia julkistetaan kevään aikana ja kesälomien jälkeen.



MARKKINOINTIVIESTINNÄN VIIKON yhtenä osana järjestetään myös Suomen Markkinointiliitto MARK:in ja StratMark ry:n StratMark Idea -tilaisuus.